Czuwaj!
Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje organizacyjne dotyczące tegorocznego obozu. W razie pytań zapraszamy do kontaktu z drużynową - Olgą Gaik, tel. 500 704 866
Ważne terminy:
do 23 kwietnia - zgłoszenie chęci wzięcia udziału przez SMS
25 kwietnia - wpłata I raty
25 maja - wpłata II raty
25 czerwca - wpłata III raty
9-23 lipca - obóz
Dokumenty:
- warunki uczestnictwa,
- karta kwalifikacyjna,
- załącznik do karty kwalifikacyjnej,
- oświadczenie jeden podpis (należy wypełnić w wypadku gdy nie ma możliwości uzyskania podpisu obu rodziców lub opiekunów prawnych).
W związku z luzowaniem obostrzeń dot. COVID-19 nie posiadamy jeszcze aktualnego wzoru wyżej wymienionych dokumentów - gwarancją wzięcia udziału dziecka w obozie będzie terminowe wpłacenie rat.
Dokumenty zwykle zmieniają swoją formę wg. wytycznych z chorągwi bliżej terminu wyjazdu przez co trzeba wypełniać je i zbierać ponownie, dlatego też w trosce o wygodę zarówno kadry wypoczynku jak i Państwa będą dostępne do pobrania i wypełnienia tak aby nie trzeba było tego robić dwukrotnie.
Wskazówki do prawidłowego wypełnienia dokumentów po ich zamieszczeniu:
Kartę kwalifikacyjną wraz z załącznikiem drukujemy samodzielnie: druk dwustronny na kartce wymiaru A4. Jeśli ktoś ma duży problem z wydrukowaniem prosimy o informację - pomożemy.
Prosimy nie spinać spinaczem elementów kart - najlepiej włożyć wszystkie do jednej koszulki na dokumenty.
Warunki uczestnictwa nie muszą zostać wydrukowane, ale bardzo prosimy zapoznać się z tym dokumentem, jest to zbiór wszystkich najważniejszych informacji o obozie.
Wszystkie dokumenty (karta i załącznik) muszą zostać podpisane przez oboje rodziców. Jeśli nie ma takiej możliwości należy wypełnić oświadczenie o jednym podpisie wraz z podaniem przyczyny.
W załączniki do karty kwalifikacyjnej obok miejsca na wpisanie numeru PESEL znajduje się miejsce na Numer Karty Ewidencyjnej - tę rubrykę pozostawiamy pustą (wypełnimy ją na podstawie ewidencji).
Jeśli dziecko choruje przewlekle niezbędne jest dołączenie jako załącznik zaświadczenia od lekarza o braku przeciwwskazań do wzięcia udziału w wypoczynku.
Wpłaty:
Koszt obozu w tym roku to 1550 zł. Cena zawiera: transport, ubezpieczenie, materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć programowych, wyżywienie i zakwaterowanie na bazie, udział w atrakcjach na bazie i wycieczce.
W ramach płatności za obóz można wykorzystać bon turystyczny. Prosimy o przekazanie takiej informacji drużynowej przy zgłoszeniu dziecka na wyjazd.
Wpłaty przyjmowane są wyłącznie na konto bankowe hufca. Jest to inne konto niż do wpłaty składek, proszę zwrócić na to szczególną uwagę.
ZHP Hufiec Radomsko
numer konta: 82 8980 0009 2001 0076 9718 0005
Tytuł przelewu: DSCZ Obóz13 Imię i Nazwisko (np. DSCZ Obóz13 Anna Nowak)
I rata - do 25 kwietnia - 550 zł
II rata - do 25 maja - 500 zł
III rata - do 25 czerwca - 500 zł
Można dokonać wpłaty od razu za cały wyjazd (obowiązuje termin I raty).
Istnieje możliwość wystawienie faktury za udział dziecka w wyjeździe - prosimy o zgłoszenie takiej potrzeby (faktura zostanie wystawiona po wyjeździe, ważne jest aby płatności w każdej racie dokonywała ta sama osoba).
Stanica:
W tym roku wybieramy się do Ośrodka "Perkoz" na Mazurach.
strona internetowa bazy: https://perkoz.zhp.pl/ (obecnie w budowie)
fanpage bazy na Facebook'u: https://www.facebook.com/osrodekperkoz
Zdjęcia bazy ze zwiadu na którym w zimie była komenda szczepu:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz